دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری مرند - ارس

a3

حمایت گروه صنعتی آمیکو از دومین دوره تور بین المللی دوچرخه سواری مرند - ارس

به گزارش روابط عمومی آمیکو ، دومین دوره از مسابقات تور بین‌الملل دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس برگزار گردید .‌ این دوره مسابقات در منطقه آزاد ارس با حمایت گروصنعتی آمیکو با استقبال پرشور مردم و مهمان های بازدید کننده از منطقه آزاد پس از 4 روز به کار خود خاتمه داد . در مراسم افتتاحیه دوره از حمایت گروه صنعتی آمیکو در مورد امور ورزش منطقه آزاد تقدیر شد

مرحله سوم و پایانی تور دوچرخه‌سواری جوانان مرند-ارس از باغ رضوان مرند تا هتل کاروانسرای ارس برگزار شد که طی آن، محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس بار دیگر توانست پیشتاز شود.

رامندی مسافت ۴۸ کیلومتری این مرحله را در مدت زمان یک ساعت و ۳۳ دقیقه و ۴۵ ثانیه ر‌کاب زده و همچون مرحله دوم مقام قهرمانی را به خود اختصاص داد.

در رده‌بندی کلی مسابقات، علیرضا عبداللهی از تیم فولاد مبارکه سپاهان که در مرحله سوم پیراهن طلایی را برتن داشت، صدرنشینی خود را حفظ کرده و فاتح دومین دوره شناخته شد.

محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس و امیرحسین وطن‌پرست از تیم مس رفسنجان به ترتیب در رد‌ه‌های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رده‌بندی امتیازی سه مرحله، ائلمان عابدی از تیم دانشگاه آزاد تبریز بر جایگاه نخست تکیه زد تا بهترین دوچرخه‌سوار این بخش لقب بگیرد و عنوان سلطان کوهستان به محمد رامندی از تیم صرافی کایا ارس رسید.

با پایان مرحله سوم نتایج بخش تیمی مجموع مراحل هم مشخص شد و تیم‌های فولاد مبارکه سپاهان، صرافی کایا ارس و دانشگاه آزاد تبریز به ترتیب عناوین اول تا سوم را کسب ‌کردند.

دومین دوره تور دوچرخه‌سواری مرند-ارس در رده سنی جوانان و به‌صورت بین‌المللی با حضور رکابزنانی از ۷ تیم باشگاهی به همراه ۲ تیم از کشور عراق طی سه مرحله از ۲۲ تا ۲۴ مهر ماه با حمایت گروه صنعتی آمیکو برگزار شد


© تمامی حقوق این سایت برای گروه صنعتی آمیکو محفوظ است.

united kingdom flag animation