تحویل خودروهای شرکت ملی گاز ایران

8

طی مراسمی در روز پنجم دی ماه در کارخانه آمیکو، 80 دستگاه پیکاپ آسنا به نمایندگان شرکت انتقال گاز ایران تحویل داده شد. در این مراسم مدیران شرکت انتقال گاز ایران ضمن تحویل ناوگان هشتاد دستگاهی خودروهای جدید این شرکت، از خطوط تولید شرکت ارس خودرو دیزل ( صنایع خودرویی آمیکو) و توانمندی های این شرکت در حوزه تامین نیازهای داخلی بازدید کردند .

در این مراسم نمادین و بازدید از خطوط تولید شرکت ارس خودرو دیزل، مجید مصدقی مدیر عملیات و هماهنگی شرکت انتقال گاز، حسن شیخ ایمانپور مدیر منابع انسانی و جمعی از همکاران منابع مالی شرکت انتقال گاز همراه با مهمانی مدیر واحد فنی و مهندسی کارخانه، حسین پور مدیر برنامه ریزی، انبار و لجستیک، یعقوبی نژاد مدیر واحد کنترل کیفیت، شفق مدیر تولید، وحید محمدی مدیر فروش و خانم فلاحتی مدیر روابط عمومی گروه صنعتی آمیکو حضور داشتند .

 وحید محمدی مدیر فروش آمیکو در این خصوص گفت: یکی از نیازهای مهم صنایع نفت و گاز در ایران ناوگان خودروهای لجستیکی برای انتقال تجهیزات و متخصصی به مناطق مختلف کشور است .

وی ادامه داد: خوشبختانه نگاه شرکت انتقال گاز ایران و در کل وزارت نفت برای تامین نیاز های خود از داخل باعث شده است وزارت نفت در حوزه های مختلف از پیشتازان داخلی سازی و حمایت از صنایع داخلی باشد .

مدیر فروش آمیکو افزود: از این رو شرکت گاز ایران با توجه به نیازهای خود خودروهای پیکاپ مختلف تولید داخل را مورد تست و ارزیابی قرار داد و خوشبختانه آمیکو آسنا توانست از آزمون های سخت این شرکت سربلند بیرون بیاید .

محمدی تصریح کرد: به دلیل فعالیت های شرکت انتقال گاز ایران در اقلیم های مختلف، خودروهای مورد استفاده این شرکت باید توانایی های سخت کار داشته باشند و مهندسی محصول پیکاپ آسنا دقیقا با همین نگاه انجام گرفته است

 وی در خصوص آزمون های انجام شده توسط شرکت انتقال گاز ایران روی خودروی آسنا نیز گفت: این خودرو 5 هزار کیلومتر در 4 اقلیم مختلف کشور با حدود 1 تن بار مورد ارزیابی قرار گرفته است و توانسته تست های آزمون دوام تست قابلیت اطمینان و تست عملکرد را با موفقیت پشت سر بگذارد .

وی خاطر نشان کرد: البته آسنا به عنوان اولین خودرویی تولید داخل توانسته بود حدود 2 سال قبل استانداردهای 85 گانه را پاس کند و ضمنا این خودرو آزمون های استانداردی موسسه TUV آلمان را نیز قبلا دریافت کرده بود .

 محمدی ادامه داد: وقتی خودرویی آزمون های سخت شرکت هایی چون انتقال گاز ایران را با موفقیت پشت سر می گذارد، در واقع باید گفت مشتریان عادی می توانند با حصول اطمینان از کیفیت محصول اقدام به خرید آن کنند .

 مدیر فروش شرکت آمیکو در پایان افزود: آمیکو به زودی طرح فروش پیکاپ آسنا برای مشتریان بازار را نیز اجرا خواهد کرد و قصد دارد با افزایش تولید این خودرو نیاز بازار را به خودروهای فول سایز و با دوام پیکاپ مرتفع کند .

 


© تمامی حقوق این سایت برای گروه صنعتی آمیکو محفوظ است.

united kingdom flag animation