رویداد استارتاپی «فناوری‌های نوین در خودرو و صنایع وابسته»

500x313 1402 10 3 a

‏‎«مرکز آموزش علمی کاربردی آمیکو» برگزار می کند،رویداد استارتاپی «فناوری‌های نوین در خودرو و صنایع وابسته»
رویداد استارتاپی فناوری های نوین در خودرو و صنایع وابسته در تاریخ دوم اسفند ماه ۱۴۰۲ با حمایت ارس خودرو دیزل در مرکز آموزش علمی کاربردی آمیکو برگزار خواهد شد.
به گزارش روابط عمومی ارس خودرو دیزل (آمیکو)، رویداد استارتاپی «فناوری های نوین خودرو و صنایع وابسته» از ۱۵ آذر ماه لغایت ۲۰ بهمن ۱۴۰۲ پذیرای ایده های علاقمندان در این حوزه خواهد بود. 
این رویداد در محورهای زیر آماده دریافت طرح ها و ایده های علاقمندان است:
- طراحی بردهای ICU ، ECU و ایموبلایزر و PROGRAMING  موتور
- انرژی های تجدید پذیر در موتور و استفاده از مکمل های سوخت
- سنسورهای کنترلی مورد استفاده در موتور
- طراحی و تولید سیستم های تعلیق خودرو
- سایر موارد مرتبط با صنعت خودرو
در همین راستا داوری ایده های ارسالی به «رویداد استارتاپی فناوری های نوین خودرو و صنایع وابسته» نیز در تاریخ ۲۰ الی ۳۰ بهمن ماه نیز صورت خواهد گرفت و نفرات برتر در تاریخ دوم اسفند ماه و در روز برگزاری این رویداد معرفی و تقدیر خواهند شد.
گفتنی است، اهدای جوایز نقدی، اعطای تسهیلات برای تولید یا آزمایش ایده / محصول، مشاوره فنی و تخصصی و آموزش و متنورینگ از جمله فرصت ها و امتیازات این رویداد است. 
علاقمندان جهت شرکت در این رویداد می توانند ایده های خود را در لینک https://amicoir.com/amicouni ثبت یا به آدرس ایمیل این آدرس ایمیل توسط spambots حفاظت می شود. برای دیدن شما نیاز به جاوا اسکریپت دارید ارسال کرده و جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 04142030201 (داخلی2210) حاصل فرمایند.   

© تمامی حقوق این سایت برای گروه صنعتی آمیکو محفوظ است.

united kingdom flag animation