005

هنر و فرهنگ

حمایت آمیکو ار فعالیت‌های فرهنگی و هنری

در جوامع امروز تأثیر اقتصادی هنرها به‌خوبی مستند شده است. دلایل زیادی وجود دارد که نشان می‌دهد ترویج هنرهای محلی و سازمان‌های غیرانتفاعی فرهنگی می‌تواند به بهبود جوامع کمک کند. ترویج هنر همچنین می‌تواند تأثیر مثبتی بر سودآوری شرکت‌هایی که از این سازمان‌ها حمایت می‌کنند، نیز داشته باشد. زیرا امروزه شرکت‌ها به‌طور فزاینده‌ای بر اساس مشارکت اجتماعی، اخلاق و مسئولیت اجتماعی خود رتبه‌بندی می‌شوند. بسیاری از صاحب‌نظران ارزش مشارکت فرهنگی شرکت‌ها را عمیق‌تر می‌دانند و معتقدند که موجب بهبود روابط افراد با سازمان‌ها می‌شود. چنین تعاملی فرصت‌هایی را برای شرکت‌ها فراهم می‌کند تا در چشم مصرف‌کنندگان، کارمندان و سرمایه‌گذارانشان برجسته شوند. این رویه، همچنین راهی عالی برای متمایز شدن از سایر رقبا است.

اسپانسرشیپ مراسم‌های فرهنگی و هنری یک ‌راه خوب و سنتی برای کمک به برنامه‌های فرهنگی و هنری جوامع محلی است. حمایت‌های مالی از برنامه‌های فرهنگی می‌تواند شامل سطوح و اشکال مختلفی باشد و چندان قالب تعریف‌شده مشخصی ندارد.

شرکت آمیکو به‌عنوان یکی از شرکت‌های فعال در صنعت خودروسازی، حامی ترویج فعالیت‌های فرهنگی در جامعه بوده و هست و هر حضوری در کنار جامعه فرهنگی و هنری را افتخاری برای خود می‌داند.

© تمامی حقوق این سایت برای گروه صنعتی آمیکو محفوظ است.

united kingdom flag animation